Ochtendtraining

Goede prestaties komen niet uit de lucht vallen. Het vergt een minimaal aantal trainingen per week, een goede beheersing van de zwemtechnieken, een plan en persoonlijke motivatie om verder te willen komen.

Ook in dit zwemseizoen biedt ZPB-H&L, naast de bestaande trainingsvormen, specifieke begeleiding aan zwemmers die aan hun “Maximaal Individueel Resultaat” (MIR) willen gaan werken.

In het 1e half jaar richten we ons op de basisconditie en het verbeteren van de zwemtechnieken door te werken met een plan. Het 2e halfjaar gaan we de basis verder uitwerken. Dat doen we door stapsgewijs de (trainings)-plannen en faciliteiten te verbeteren die een bijdrage kunnen leveren aan die effectieve trainingsomstandigheden die nodig zijn voor jouw “MIR”.

Wat verwachten wij van onze MIR-zwemmers?
– Een eigen portie motivatie (je moet het zelf willen!)
– Een intakegesprek en een aantal afspraken (plan) met de trainer.
– Beheersing van alle zwemtechnieken
– Afhankelijk van jouw jaargang, redelijke tijden in relatie tot de kring.
– Minimaal 3-4 zwemtrainingen per week, dus ook ochtendtrainingen!

Heb je nog vragen? zwemmen [dot] zpb [at] gmail [dot] com

Met vriendelijke groet,
Zwemcommissie ZPB-H&L Barendrecht


Facebook


Twitter


Vimeo